Monday, December 31, 2012

Baby :)

Hai baby... welkam to da new world dear.... haish... bile laaa nak lekat kat diri sendrik plak...
# congrate kacik n abg nasir....

Saturday, May 12, 2012

Pusara....

Alhamdulillah.. Setelah 6 bulan pemergian arwah abah, hari ini pusara arwah abah telah selamat didirikan..
Abah,
Hari tu iman demam.. Tibe2 dia tanye mak mane atok.. Sebaknye kami mase tu....
Abah,
Kami semua merindui abah,,,
Al-fatihah....

Wednesday, April 4, 2012

tahlil...

Malam ni tahlil arwah tok ucu utk hari ke 3....

Semoga roh nye di rahmati Allah swt.....


Tp paling bengkeng....bile time org nak tahlil, ade pulak manusia2 kaki bodek ni amek gambar.....

Bro, x kisah la lu escort datok ke, datin ke waima tan sri pun, x perlu kot ko nak amek gambar2 utk tunjuk org2 tuh ade dtg majlis tahlil.......

Sangat annoying okeh......


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sunday, April 1, 2012

Wednesday, March 14, 2012

Juara boling bertahan

Tengok pada baju je, dah taw sape menang kan...


Published with Blogger-droid v2.0.4